سوال روز : فرهاد کی در ترکیب استقلال قرار می گیرد ؟

فرهاد مجیدی چه زمانی در ترکیب استقلال قرار می گیرد؟ بی تردید این سئوال اغلب هواداران استقلال است.بدنساز آبی ها در این باره می گوید« مجیدی از لحاظ بدنی شرایط بازی ندارد ولی در حال حاضر در تمرینات هم کار با توپ انجام می‌دهد و هم کار بدنی را پشت سر می‌گذارد ولی امیدوار هستیم او را هرچه سریعتر به شرایط بازی برسانیم.نمی‌توانم زمان دقیق به شما بدهم اما او حداقل 3 تا 4 هفته زمان می‌خواهد. به این خاطر که از لحاظ روانی به بازیکن فشار نیاید، او هم کار توپی انجام می‌دهد و هم کار بدنسازی انجام می‌دهد ولی به اعتقاد من او فعلا شرایط بازی ندارد.»


امیر قلعه نوعی هم در این باره می گوید« طی این چند روز تست‌هایی از مجیدی در کمیته ملی المپیک گرفته شده و برنامه‌ای برای این بازی ریخته شده که فاز به فاز پیش می‌رود. با توجه به شرایط سنی بالای او هر زمان که وقتش برسد و حاج قاسم تشخیص بدهد که شرایط جسمی و بدنی مجیدی مناسب شده تازه به تمرینات گروهی می‌آید و پس آن از او استفاده خواهیم کرد.»

نزدیکان قلعه نوعی معتقدند او می خواهد از فرهاد به عنوان اسلحه خود در دربی بهره ببرد.این بازیکن تا آن روز تمرینات ویژه ای را دنبال خواهد کرد تا برای بازی روز ششم بهمن مقابل پرسپولیس آماده شود. این تاکتیک ژنرال است تا در آن دیدار هم فرهاد انگیزه بالایی داشته باشد و هم هواداران با حضور او شور خاصی به سکوها بدهند.پس تا قبل از دربی نمی توان منتظر حضور مجیدی در میدان بود.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: قلعه نویی , فرهاد مجیدی , ذوب آهن , دوب , اهن , فرهاد , مجیدی , قلعه , نویی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.